Veelgestelde vragen
Er werden geen resultaten gevonden
Waarom zijn we met een bloemenabonnement begonnen?
Onze klanten in onze fysieke winkel - Boutique Botanique in Lokeren - vroegen ons steeds vaker om hen regelmatig verse bloemen aan huis te leveren. Het bloemenabonnement was dan ook een logische volgende stap.
Kan ik op elk moment mijn bloemenleveringen uitzetten?
Jazeker! Via je accountpagina vind je alle info over je bloemenlevering. Je kunt er ook je leveringen pauzeren, een specifieke levering overslaan, of je abonnement annuleren.
Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bloemen worden geleverd?
Bij het bestellen van je abonnement kan je een alternatieve leveringslocatie meegeven. Als je niet thuis bent, leveren we je bloemen op dit tweede adres.
Op welke dag worden mijn bloemen geleverd?
We leveren je bloemen altijd op vrijdag, zodat je het weekend goed kunt starten met verse bloemen!
Kan ik de frequentie van de leveringen aanpassen?
Jazeker! Via je accountpagina vind je alle info over je abonnement terug. Je kunt er ook eenvoudig de leveringsfrequentie aanpassen.
Tot wanneer kan ik bestellen?
Je kunt via onze website tot dinsdag 12u bestellen voor een levering op de eerstvolgende vrijdag. Dat doen we zo omdat we op tijd onze leveringsinformatie moeten doorgeven aan de kwekers van jouw verse bloemen.
Kies ik zelf mijn bloemen?
We selecteren wekelijks de mooiste bloemen voor jou, zodat je elke keer opnieuw een prachtig boeket in huis haalt.
Hoeveel kost de levering me?
Helemaal niets! We rekenen geen extra leveringskosten aan bovenop de prijs van je bloemen.
Zijn er vacatures bij Boutique Botanique?
Wil je graag bij ons werken? Stuur dan een e-mail met je cv en een woordje over je ambities naar info@boutiquebotanique.be
Kan ik een bloemenabonnement cadeau geven aan iemand anders?
Dat kan zeker! Je kunt meerdere abonnementen afsluiten en op verschillende adressen laten leveren. Je kunt je abonnement of abonnementen ook altijd pauzeren of stopzetten.
Ik ga op reis. Hoe kan ik mijn vakantie inplannen?
Via je accountpagina kun je jouw bloemenlevering terugvinden. Je kunt er aanduiden om een specifieke levering over te slaan, zodat er geen bloemen worden geleverd wanneer je op reis bent.
Op welk tijdstip worden mijn bloemen bezorgd?
Leveringen kunnen plaatsvinden tussen 8 uur ‘s morgens en 22 uur ‘s avonds, en dat altijd op vrijdag. Onze precieze bezorgtijd voor een bepaalde levering hangt af van een heleboel verschillende factoren. Ben je niet thuis? Geen probleem! Dan laten we de bloemen achter op een door jou aangegeven veilige plek.
Hoe worden de bloemen geleverd?
We verpakken alle bloemen in een kartonnen doos. Zo vermijden we het gebruik van plastic.
Welke vaas is geschikt voor mijn bloemen?
Tijdens het afsluiten van je abonnement kun je enkele extra's selecteren. Onze Boutique Botanique Vaas is ideaal om je verse boeket in te schikken. De vaas is 22,50 cm hoog, met een opening van 15 cm.